Uppräkningspersonal med koll på kontanter

Uppräkningspersonal

Att jobba med pengar varje dag, att räkna, packa och se till att hålla flödet med kontanter igång. Kan det tänkas vara något för dig? Är svaret ja på den frågan tror vi att du skulle tycka om att jobba som uppräkningspersonal hos oss på Loomis.

Få flödet av kontanter att fungera

Att arbeta som uppräkningspersonal innebär att du sitter i ett av våra nav för att få flödet av kontanter att fungera. Det vill säga vara med och:

  • Räkna
  • Kvalitetssäkra
  • Äkthetskontrollera
  • Packa mynt och sedlar

Och så är det en massa annat att göra också förstås. Men att jobba på Loomis innebär också att vara ambassadör för företaget. Att uppträda med hög etik och moral och vara en bra kollega.

Rekryteringskrav för uppräkningspersonal

Arbetet som uppräkningspersonal innebär att du jobbar i någon av Loomis uppräkningscentraler. Där är arbetsuppgifterna bland annat att räkna, paketera, kontrollera, stämma av och lagra pengar. Mynt och sedlar i en aldrig sinande ström. För att få arbeta som uppräkningspersonal hos oss bör du ha följande kompetenser och egenskaper:

  • Fullgjord gymnasieutbildning
  • Datorvana
  • Siffersinne
  • Goda kunskaper, skriftligt och muntligt, i svenska
  • Ärlig
  • Lojal
  • Serviceinriktad och engagerad
  • Stresstålig
  • Ordningsam
  • Tålmodig
  • Vara 18 år
  • God fysik och hälsa
  • Ostraffad
  • Drogfri
  • Ordnad ekonomi

 

 

Följ oss: